Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 15:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Margareta. Strategii de formare şi evaluare a competenţei de lectură a elevilor, în cadrul procesului educaţional la limba şi literatura română. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 20-25. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţa de citire este cheia dezvoltării armonioase a personalităţii umane. Procesul intelectual al lecturii este complex, iar scopul profesorului este de a-l facilita prin aplicarea strategiilor de îmbunătăţire şi educarea treptată a interesului faţă de carte. Chiar dacă motivaţia studentului de a citi este mică, atitudinea lui se poate schimba în funcţie de ceea ce se întâmplă în sala de clasă. Contribuţia fiecărui profesor, în special a celui de limbă şi literatură română, ar fi enormă dacă el însuşi ar fi un cititor bun şi ar aplica strategii eficiente de formare, evaluare a competenţelor de citire, care este una dintre competenţele profesionale. Prin urmare, responsabilitatea majoră în formarea şi evaluarea competenţei de citire aparţine, în mare parte, profesorului de limbă şi literatură română, care trebuie să identifice atât problemele, cât şi soluţiile. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, competenţă, strategii didactice, reading, competence, didactic strategies |
||||||
|