Statutul epistemologic al pedagogiei. Educația - concept pedagogic fundamental
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2268 273
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 16:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.7 (42)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile. Statutul epistemologic al pedagogiei. Educația - concept pedagogic fundamental. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 67-76. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Statutul epistemologic al pedagogiei. Educația - concept pedagogic fundamental

Epistemological status of pedagogy. Education – fundamental pedagogical concept

CZU: 37.013.7

Pag. 67-76

Panico Vasile
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

În lucrare se analizează etapele de dezvoltare a pedagogiei, interrelația practicii educaționale și științelor pedagogice, raportul personalitate - societate permanentă schimbare. Accentul este pus pe fundamentarea pedagogiei ca știință socioumană și examinarea structurii procesului educațional.

The writing analyzes the stages of pedagogy development, the integration of educational practice and pedagogical sciences, the personality report - the permanent change of society. The emphasis is the foundation of pedagogy as socio-scientific science and the examination of the structure of the educational process.

Cuvinte-cheie
pedagogie, obiectul de studiu al pedagogiei, practica educațională, structura procesului educativ, funcțiile pedagogiei,

pedagogy, subject of pedagogy study, educational practice, structure of educational process, pedagogy functions