Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
782 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 09:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:91 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Igor, VOLONTIR, Nina. Reflecții privind rolul stagiilor de practică în formarea geografilor la domeniul științe ale pământului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 55-66. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.88:91 | ||||||
Pag. 55-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt reflectate aspecte metodologice și practice de realizare eficientă a stagiilor de practică de către studenți, conform Programului de studii 0532.1 Geografie. Semnificația rezultatelor cercetării prezentat în articol se axează pe abordarea unui studiu de caz concret, privind organizarea și realizarea stagiului de practică cu studenții grupei 211, Facultatea de Geografie, UST, la Întreprinderea de Stat “Institutul de Cercetări și Amenajări Silvice” din Republica Moldova. Exemplele analizate sunt raportate la realizarea eficientă de către studenți a conținutului Curriculumului practicii de specialitate, atât în condiții de laborator, cât și în aplicații de teren. Cunoștințele, abilitățile și competențele dobândite de către studenți în perioada stagiului de practică vor constitui pilonii de care ei vor avea nevoie pentru succes în ulterioarele activități din domeniu. |
||||||
Cuvinte-cheie practica de specialitate, curriculumul practicii de specialitate, ghidul stagiului de practică, metode de cercetare, competenţe digitale, evaluare, professional practice, curriculum of professional practice, guidelines for practice period, research methods, Digital skills, assessment |
||||||
|