Reflecții privind rolul stagiilor de practică în formarea geografilor la domeniul științe ale pământului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
782 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 09:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.88:91 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (430)
SM ISO690:2012
CODREANU, Igor, VOLONTIR, Nina. Reflecții privind rolul stagiilor de practică în formarea geografilor la domeniul științe ale pământului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 55-66. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Reflecții privind rolul stagiilor de practică în formarea geografilor la domeniul științe ale pământului

Reflections on the role of practice periods in the training of geographers in the field of earth science

CZU: 378.147.88:91

Pag. 55-66

Codreanu Igor, Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

În articol sunt reflectate aspecte metodologice și practice de realizare eficientă a stagiilor de practică de către studenți, conform Programului de studii 0532.1 Geografie. Semnificația rezultatelor cercetării prezentat în articol se axează pe abordarea unui studiu de caz concret, privind organizarea și realizarea stagiului de practică cu studenții grupei 211, Facultatea de Geografie, UST, la Întreprinderea de Stat “Institutul de Cercetări și Amenajări Silvice” din Republica Moldova. Exemplele analizate sunt raportate la realizarea eficientă de către studenți a conținutului Curriculumului practicii de specialitate, atât în condiții de laborator, cât și în aplicații de teren. Cunoștințele, abilitățile și competențele dobândite de către studenți în perioada stagiului de practică vor constitui pilonii de care ei vor avea nevoie pentru succes în ulterioarele activități din domeniu.

The article discusses methodological and practical aspects of efficient accomplishment of practice periods by students, according to the Study Program 0532.1 Geography. The significance of the study presented in the paper focuses on the approach of a particular case study on the organization and realization of the practice period with the students of group 211, the Faculty of Geography of Tiraspol State University and State Enterprise " Institute of Forestry Research and Development " of the Republic of Moldova. The analyzed examples are related to the efficient accomplishment by the students of the content of the Curriculum of Professional Practice in both laboratory and field applications. The knowledge, skills and competences acquired by the students during the practice period will constitute the pillars they will need for success in subsequent activities in the field.

Cuvinte-cheie
practica de specialitate, curriculumul practicii de specialitate, ghidul stagiului de practică, metode de cercetare, competenţe digitale, evaluare,

professional practice, curriculum of professional practice, guidelines for practice period, research methods, Digital skills, assessment