Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2291 273 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.7 (44) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4024) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile. Statutul epistemologic al pedagogiei. Educația - concept pedagogic fundamental. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 67-76. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.7 | ||||||
Pag. 67-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se analizează etapele de dezvoltare a pedagogiei, interrelația practicii educaționale și științelor pedagogice, raportul personalitate - societate permanentă schimbare. Accentul este pus pe fundamentarea pedagogiei ca știință socioumană și examinarea structurii procesului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie, obiectul de studiu al pedagogiei, practica educațională, structura procesului educativ, funcțiile pedagogiei, pedagogy, subject of pedagogy study, educational practice, structure of educational process, pedagogy functions |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Panico, V.</dc:creator> <dc:date>2019-07-18</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În lucrare se analizează etapele de dezvoltare a pedagogiei, interrelația practicii educaționale și științelor pedagogice, raportul personalitate - societate permanentă schimbare. Accentul este pus pe fundamentarea pedagogiei ca știință socioumană și examinarea structurii procesului educațional.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The writing analyzes the stages of pedagogy development, the integration of educational practice and pedagogical sciences, the personality report - the permanent change of society. The emphasis is the foundation of pedagogy as socio-scientific science and the examination of the structure of the educational process.</p></dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 15 (1) 67-76</dc:source> <dc:subject>pedagogie</dc:subject> <dc:subject>obiectul de studiu al pedagogiei</dc:subject> <dc:subject>practica educațională</dc:subject> <dc:subject>structura procesului educativ</dc:subject> <dc:subject>funcțiile pedagogiei</dc:subject> <dc:subject>pedagogy</dc:subject> <dc:subject>subject of pedagogy study</dc:subject> <dc:subject>educational practice</dc:subject> <dc:subject>structure of educational process</dc:subject> <dc:subject>pedagogy functions</dc:subject> <dc:title>Statutul epistemologic al pedagogiei. Educația - concept pedagogic fundamental</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>