Rolul evaluării formative în procesul educațional la chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
806 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-24 20:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26+37.016:54 (2)
Educație (14334)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
GODOROJA, Rita, COROPCEANU, Eduard. Rolul evaluării formative în procesul educațional la chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 25-31. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Rolul evaluării formative în procesul educațional la chimie

The role of the formative evaluation in the educational process at chemistry

CZU: 371.26+37.016:54

Pag. 25-31

Godoroja Rita1, Coropceanu Eduard2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

Evaluarea formativă în procesul educațional la chimie trebuie să țină cont de personalitatea, comportamentul, atitudinile studenților/elevilor, aplicarea practică a celor învățate. Încurajarea elevilor pentru a-și atinge obiectivele, auto-reflecția asupra propriei învățări, autoevaluarea și evaluarea reciprocă stimulează motivația și calitatea învățării.

The formative assessment in the educational process in chemistry must take into account the personality, conduct, students' attitudes, the practical application of the learned. Empowering students to achieve their goals, self-reflection on their own learning, self-evaluation and mutual evaluation stimulate motivation and quality of learning.

Cuvinte-cheie
evaluare formativă, instruire reciprocă, motivare prin evaluare, activitate interactivă,

formative evaluation, mutual learning, motivation through evaluation, interactive activity