Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
806 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-24 20:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26+37.016:54 (2) |
Educație (14334) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 GODOROJA, Rita, COROPCEANU, Eduard. Rolul evaluării formative în procesul educațional la chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 25-31. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26+37.016:54 | ||||||
Pag. 25-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea formativă în procesul educațional la chimie trebuie să țină cont de personalitatea, comportamentul, atitudinile studenților/elevilor, aplicarea practică a celor învățate. Încurajarea elevilor pentru a-și atinge obiectivele, auto-reflecția asupra propriei învățări, autoevaluarea și evaluarea reciprocă stimulează motivația și calitatea învățării. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, instruire reciprocă, motivare prin evaluare, activitate interactivă, formative evaluation, mutual learning, motivation through evaluation, interactive activity |
||||||
|