Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-09 02:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.322.043.2:[37.036.5+82] (1) |
Educație (14391) |
Literatură (3500) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Constantin, POPOVA, Valentina. Formarea elevilor ca interpreți ai operei literare în procesul studierii trăsătuilor ei de gen și specie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 18-23. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.322.043.2:[37.036.5+82] | ||||||
Pag. 18-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind formarea elevului ca interpret al operei literare din perspectiva cunoașterii trăsăturilor distinctive ale genurilor și speciilor literare. Inițial, se face trimitere la câteva teorii privind problema genurilor literare, ulterior se insistă asupra unor aspecte metodice ale predării/studierii noțiunilor de teorie literară în cadrul atelierelor de creație/de scriere creativă. Metodologia propusă este întemeiată pe principiile creativității și pe activități cu caracter ludic. Activitățile din cadrul atelierelor sunt structurate pe arii tematice, în funcție de speciile literare. În finalul articolului sunt prezentate rezultatele experimentului de formare și concluziile generale |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, operă literară, interpretare, gen liric, atelier de creație, sciere creativă, joc didactic. |
||||||
|