Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
738 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 09:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351.82:005.6(478) (1) |
Activități specifice administrației publice (1075) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 VACULOVSCHI, Elena. Rolul calității serviciilor în procesul de creștere a eficienței activității administrației publice locale din Republica Moldova. In: Administrarea Publică, 2017, nr. 4(96), pp. 85-91. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 4(96) / 2017 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 351.82:005.6(478) | ||||||
Pag. 85-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre condițiile necesare pentru sporirea eficienței activității administrației publice locale constă în creșterea calității serviciilor publice prestate. Prin semnarea Acordului de Asociere RM-UE (iunie 2014), Republica Moldova și-a luat angajamentul să dezvolte instituțiile democratice, în conformitate cu standardele și regulile Uniunii Europene. În acest context, aplicarea principiilor managementului total al calității în administrație şi servicii publice va putea duce la o eficienţă mai mare şi la rezultate mai performante. Pentru implementarea unui sistem TQM în administrațiile publice este necesar de luat în consideraţie o serie de principii şi aspecte ce influenţează calitatea serviciului în aceste structuri. Există mai multe motive care fac posibilă şi uneori chiar necesară implementarea schimbărilor privind maniera de gestionare în cadrul organismelor locale. |
||||||
Cuvinte-cheie eficienţă, administraţie publică, calitate, servicii publice, schimbare, modernizare. |
||||||
|