Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 09:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351.82:005.6(478) (1) |
Activități specifice administrației publice (1080) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 . Rolul calității serviciilor în procesul de creștere a eficienței activității administrației publice locale din Republica Moldova. In: Administrarea Publică, 2017, nr. 4(96), pp. 85-91. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 4(96) / 2017 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 351.82:005.6(478) | ||||||
Pag. 85-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre condițiile necesare pentru sporirea eficienței activității administrației publice locale constă în creșterea calității serviciilor publice prestate. Prin semnarea Acordului de Asociere RM-UE (iunie 2014), Republica Moldova și-a luat angajamentul să dezvolte instituțiile democratice, în conformitate cu standardele și regulile Uniunii Europene. În acest context, aplicarea principiilor managementului total al calității în administrație şi servicii publice va putea duce la o eficienţă mai mare şi la rezultate mai performante. Pentru implementarea unui sistem TQM în administrațiile publice este necesar de luat în consideraţie o serie de principii şi aspecte ce influenţează calitatea serviciului în aceste structuri. Există mai multe motive care fac posibilă şi uneori chiar necesară implementarea schimbărilor privind maniera de gestionare în cadrul organismelor locale. |
||||||
Cuvinte-cheie eficienţă, administraţie publică, calitate, servicii publice, schimbare, modernizare. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator></dc:creator> <dc:date>2017-12-12</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p><em>Una dintre condițiile necesare pentru sporirea eficienței activității administrației publice locale constă în cre</em>ș<em>terea calității serviciilor publice prestate. Prin semnarea Acordului de Asociere RM-UE (iunie 2014), Republica Moldova </em>ș<em>i-a luat angajamentul să dezvolte instituțiile democratice, în conformitate cu standardele </em>ș<em>i regulile Uniunii Europene. În acest context, aplicarea principiilor managementului total al calității în administrație şi servicii publice va putea duce la o eficienţă mai mare şi la rezultate mai performante. Pentru implementarea unui sistem TQM în administrațiile publice este necesar de luat în consideraţie o serie de principii şi aspecte ce influenţează calitatea serviciului în aceste structuri. Există mai multe motive care fac posibilă şi uneori chiar necesară implementarea schimbărilor privind maniera de gestionare în cadrul organismelor locale.</em></p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p><em>One of the necessary conditions for increasing the efficiency of the local public administration activity is increasing of the quality of provided public services. By signing the Moldova-EU Association Agreement in June 2014, the Republic of Moldova has committed to develop the democratic institutions in line with EU standards and rules. In this context, the application of the principles of total quality management in administration and public services can lead to greater efficiency and higher performance of this sector. In order to implement a TQM system in public administrations, it is necessary to take into consideration a number of principles and aspects that influence the quality of service in these structures. There are several reasons that make it possible and sometimes even necessary to implement management changes within local bodies</em></p></dc:description> <dc:source>Administrarea Publică 96 (4) 85-91</dc:source> <dc:subject>eficienţă</dc:subject> <dc:subject>administraţie publică</dc:subject> <dc:subject>calitate</dc:subject> <dc:subject>servicii publice</dc:subject> <dc:subject>schimbare</dc:subject> <dc:subject>modernizare.</dc:subject> <dc:title>Rolul calității serviciilor în procesul de creștere a eficienței activității administrației publice locale din Republica Moldova</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>