Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1196 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 15:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1'36 (9) |
Probleme generale de didactică și metodică (1224) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1457) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Conţinuturile curriculare între lexicologie şi lexicul activ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 36-39. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1'36 | ||||||
Pag. 36-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenţa cîmpurilor lexicale în conţinuturile curriculare la limba şi literatura română, după 15 ani de experienţă la clasă, are cîteva argumente, printre care este corelarea conţinuturilor pe aria curriculară Limbă şi comunicare, perspectiva strategică de abordare a lexicului în diferite clase şi posibilitatea de a cerceta lexicul textului. În ultimă analiză, o abordare consecventă a cîmpurilor lexicale asigură formarea competenţei specifice Organizarea/desfăşurarea/ utilizarea diverselor strategii de învăţare autonomă a limbii, prin observare directă şi exersare. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, curricular contents, competence, lexical field |
||||||
|