Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
684 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-04 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (60) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2027) |
SM ISO690:2012 BADARNE, Zada. The psycho-pedagogical conditions for successful transition. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 151-153. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 151-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A Future study that deals with the transition from kindergarten to elementary school, and investigates the psycho-pedagogical conditions for the child's adjustment to school in the wide sense of the social, emotional, motor, and academic maturity and readiness. |
||||||
Cuvinte-cheie attention, special needs, comparison, younger children, function gap. |
||||||
|