Innovative ideas regarding ICT use in education
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
962 10
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-01 11:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:37.02 (7)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
BARANETZ, Efrat. Innovative ideas regarding ICT use in education. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 154-158. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Innovative ideas regarding ICT use in education
CZU: 004:37.02

Pag. 154-158

Baranetz Efrat
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2015


Rezumat

This paper begins with the description of the Levinsky College Conference held on December 2012 and presented innovative methodology and innovation in education; it also included a competition between technology start-up ventures in the field of education, and post event gatherings of roundtable discussions. The IAEA 39th Annual conference held on October 2013, focused on incorporating technology into testing programs. This essay describes two computer based assessment programs testing collaborative Problem Solving Skills and Mathematics.

Prezenta lucrare începe cu descrierea analitică a Conferinţei de la Levinsky College, din decembrie 2012, în cadrul căreia au fost puse în dezbatere metodologii inovative şi inovaţii în educaţie; de asemenea, se vorbeşte despre o concurenţă între tehnologiile ventures. Conferinţa anuală a IAEA din octombrie 2013 (39-a) s-a concentrat pe încorporarea tehnologiilor TIC în programe de testare. Acest eseu descrie două programe de evaluare pe bază de calculator şi testarea abilităţilor de rezolvare a problemelor şi de matematică prin colaborare.

Cuvinte-cheie
teacher training, innovation, technology, evaluation, assessment,

collaborative skills.