The psycho-pedagogical conditions for successful transition
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
614 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-04 16:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1984)
SM ISO690:2012
BADARNE, Zada. The psycho-pedagogical conditions for successful transition. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 151-153. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

The psycho-pedagogical conditions for successful transition
CZU: 373.3.015.3

Pag. 151-153

Badarne Zada
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2015


Rezumat

A Future study that deals with the transition from kindergarten to elementary school, and investigates the psycho-pedagogical conditions for the child's adjustment to school in the wide sense of the social, emotional, motor, and academic maturity and readiness.

Un viitor studiu care se ocupă cu trecerea de la grădiniţă la şcoala elementară şi investighează condiţiile psihopedagogice de adaptare a copilului la şcoală, din punct de vedere social, emoţional, de maturitate şi pregătire şcolară.

Cuvinte-cheie
attention, special needs, comparison,

younger children, function gap.