Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
614 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-04 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1984) |
SM ISO690:2012 BADARNE, Zada. The psycho-pedagogical conditions for successful transition. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 151-153. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3.015.3 | |||||
Pag. 151-153 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
A Future study that deals with the transition from kindergarten to elementary school, and investigates the psycho-pedagogical conditions for the child's adjustment to school in the wide sense of the social, emotional, motor, and academic maturity and readiness. |
|||||
Cuvinte-cheie attention, special needs, comparison, younger children, function gap. |
|||||
|