Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
951 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-22 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8:004.9:54 (1) |
Educație (14334) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard, RIJA, Andrei, ARSENE, Ion, PUTINĂ, Maria. Dezvoltarea abilităţilor de autofomare la chimie în baza unor tehnologii informaţionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 92-98. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8:004.9:54 | ||||||
Pag. 92-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Posibilităţile de utilizare a tehnologiilor educaţionale pentru sporirea calităţii procesului de instruire la chimie sunt diverse: de la jocuri cu caracter cognitiv până la programe specializate pentru determinarea compoziţiei şi structurii compuşilor chimici. Tehnologiile informaţionale permit şi stimulează valorificarea multilaterală a potenţialului intelectual, creează premise pentru dezvoltarea independenţei, spiritului de iniţiativă şi a propriului stil de gândire. Totodată, utilizarea tehnologiilor educaţionale nu exclude celelalte metode şi strategii didactice, ci vine doar să completeze, să ofere noi posibilităţi, instrumente. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaţionale, chimie, inter- şi transdisciplinaritate, calitatea instruirii, metode de instruire. |
||||||
|