Dezvoltarea abilităţilor de autofomare la chimie în baza unor tehnologii informaţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
951 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-22 18:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8:004.9:54 (1)
Educație (14334)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
COROPCEANU, Eduard, RIJA, Andrei, ARSENE, Ion, PUTINĂ, Maria. Dezvoltarea abilităţilor de autofomare la chimie în baza unor tehnologii informaţionale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 92-98. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dezvoltarea abilităţilor de autofomare la chimie în baza unor tehnologii informaţionale
CZU: 372.8:004.9:54

Pag. 92-98

Coropceanu Eduard1, Rija Andrei1, Arsene Ion1, Putină Maria2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, Hînceşti
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2015


Rezumat

Posibilităţile de utilizare a tehnologiilor educaţionale pentru sporirea calităţii procesului de instruire la chimie sunt diverse: de la jocuri cu caracter cognitiv până la programe specializate pentru determinarea compoziţiei şi structurii compuşilor chimici. Tehnologiile informaţionale permit şi stimulează valorificarea multilaterală a potenţialului intelectual, creează premise pentru dezvoltarea independenţei, spiritului de iniţiativă şi a propriului stil de gândire. Totodată, utilizarea tehnologiilor educaţionale nu exclude celelalte metode şi strategii didactice, ci vine doar să completeze, să ofere noi posibilităţi, instrumente.

The possibilities of using educational technologies to enhance the quality of instruction in Chemistry are diverse: from cognitive games to specialized programs for determining the composition and structure of chemical compounds. The information technologies enable the multilateral capitalization of the intellectual potential, contribute to the development of the independence, initiative and own thinking style. However, the use of educational technologies doesn’t preclude other methods and teaching strategies, but they come to complete, provide new possibilities, new tools.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaţionale,

chimie, inter- şi transdisciplinaritate, calitatea instruirii,

metode de instruire.