Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() BOTNAR, Ludmila. Instituționalizarea educației nonformale. studiu de caz: CRCT ARTICO. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 24-35. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 24-35 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea abordează problema instituționalizării educației nonformale pe modelul învățământului extrașcolar. Sunt analizate elementele de management, curriculare și axiologice, aplicate în cadrul Centrului Republican pentru Copii și Tine-ret ARTICO, Chișinău. În societatea contemporană, instituționalizarea educației non-formale reprezintă o necesitate în scopul asigurării formabililor cu niște condiții optime procesului de instruire și socializare, iar formalizarea sau instituționalizarea educației nonformale trebuie realizate cu mare atenție, pentru a nu admite îngrădirea libertății umane, temperarea spiritului creativ și instalarea arbitrului formal. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, învățământ extrașcolar, Centrul Republican pentru Copii și Tineret, instituţionalizare, valori, curriculum, non-formal education, extracurricular education, Republican Center for Children and Youth, institutionalization, values, curriculum |
||||||
|