Articolul precedent |
Articolul urmator |
135 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 20:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026:57 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1232) |
Științe biologice în general (3604) |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela. Strategii de învățare la biologie prin activități de cercetare în învățământul genera. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 269-275. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026:57 | ||||||
Pag. 269-275 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În perioada şcolară, când formarea personalităţii are loc în funcţie de caracteristicile de vârstă, cadrele didactice adoptă strategii eficiente de însuşire a unităţilor de conţinut în mod individualizat, adaptate stilurilor de învăţare ale elevilor. La disciplina Biologie, ca la toate disciplinele din Planul-cadru, se aplică strategii de învățare, axate pe principiile Didacticii. Ulterior, cercetarea în biologie direcționează cele mai adecvate strategii în atingerea scopurilor de învățare prin mai multe metode, precum problematizarea, modelarea etc., rezultate din investigațiile cognitive ale scopurilor urmărite. Activitățile de cercetare depind de mai mulți factori care valorifică potențialul de aplicare al competențelor specifice disciplinei Biologie. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii, cercetare, învăţare, biologie, problematizare, modele, Strategies, research, learning, biology, problematization, Models |
||||||
|