Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
![]() PETROVSCHI, Nina. Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 104-110. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 104-110 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează fenomenul învăţării prin acțiune care situează procesul de învăţare în optica globală a cunoaşterii, dezvoltă competenţe, relaţionează cu sens experienţele şcolare şi modelează libertatea de acţiune. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, acţiune, proces, produs, cunoaştere, utilitate, learning, action, process, product, knowledge, utility |
||||||
|