Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
301 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 19:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (73)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 104-110. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022

Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii

CZU: 37.013.2

Pag. 104-110

Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2023


Rezumat

În articol se analizează fenomenul învăţării prin acțiune care situează procesul de învăţare în optica globală a cunoaşterii, dezvoltă competenţe, relaţionează cu sens experienţele şcolare şi modelează libertatea de acţiune.

The article analyzes the phenomenon of learning through action, which situates the learning process in the global optics of knowledge, develops competences, meaningfully relates school experiences and models freedom of action.

Cuvinte-cheie
învăţare, acţiune, proces, produs, cunoaştere, utilitate,

learning, action, process, product, knowledge, utility