Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (74) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
![]() . Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 104-110. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 104-110 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează fenomenul învăţării prin acțiune care situează procesul de învăţare în optica globală a cunoaşterii, dezvoltă competenţe, relaţionează cu sens experienţele şcolare şi modelează libertatea de acţiune. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, acţiune, proces, produs, cunoaştere, utilitate, learning, action, process, product, knowledge, utility |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator></dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol se analizează fenomenul învăţării prin acțiune care situează procesul de învăţare în optica globală a cunoaşterii, dezvoltă competenţe, relaţionează cu sens experienţele şcolare şi modelează libertatea de acţiune.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article analyzes the phenomenon of learning through action, which situates the learning process in the global optics of knowledge, develops competences, meaningfully relates school experiences and models freedom of action.</p></dc:description> <dc:source>Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții () 104-110</dc:source> <dc:subject>învăţare</dc:subject> <dc:subject>acţiune</dc:subject> <dc:subject>proces</dc:subject> <dc:subject>produs</dc:subject> <dc:subject>cunoaştere</dc:subject> <dc:subject>utilitate</dc:subject> <dc:subject>learning</dc:subject> <dc:subject>action</dc:subject> <dc:subject>process</dc:subject> <dc:subject>product</dc:subject> <dc:subject>knowledge</dc:subject> <dc:subject>utility</dc:subject> <dc:title>Învățarea bazată pe acțiune - context favorabil de producere a cunoașterii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>