Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 22:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:37.042.2+371.388:91 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1405) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (261) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (443) |
SM ISO690:2012 PĂTRAȘCU, Alexandra, BOCANCEA, Viorel. Rolul interdisciplinarității în formarea competențelor prin activități practico-aplicative la disciplina geografie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 57-67. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.57-67 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.57-67 | |||||||
CZU: 001.2:37.042.2+371.388:91 | |||||||
Pag. 57-67 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Rapiditatea, complexitatea lumii actuale aflată într-o continuă schimbare, în cadrul căreia omul se află în centrul transformării, determină școala să pregătească elevii de astăzi pentru a face față mâine cererii societății contemporane, formându-le și dezvoltându-le abilități, valori și atitudini necesare reușitei personale și sociale. Însă, toate acestea nu pot fi formate în totalitate prin intermediul disciplinelor școlare tradiționale. Ca urmare este necesară o abordare integrată a curriculumului școlar, prin realizarea unor relații, între cunoștințe, capacități, abilități, atitudini și valori specifice diferitelor discipline școlare, având aceleași direcții. Demersul actual constă în rezolvarea problemelor esențiale ale lumii reale, printr-o cunoaștere prezentă într-o manieră integrată prin interdisciplinaritate. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, competențe, activități practico-aplicative, interdisciplinarity, competencies, practical-applied activities |
|||||||
|