Abordări STEM/STEAM în România: aspecte praxiologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
567 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 13:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.314.6+001.2”(498) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
SM ISO690:2012
ISPAS, Claudia-Nicoleta. Abordări STEM/STEAM în România: aspecte praxiologice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 306-310. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Abordări STEM/STEAM în România: aspecte praxiologice

CZU: 37.016:371.314.6+001.2”(498)

Pag. 306-310

Ispas Claudia-Nicoleta
 
Școala Gimnaziala Spectrum Constanța
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

În articol este reflectată starea de fapt din România privind implementarea educației STEM/STEAM în învățământ. Este prezentată o analiză a nivelului de implementare în școli a educației STEM/STEAM. Sunt evidențiate unele aspecte praxiologice privind soluționarea problemei abordărilor STEM/STEAM în România din perspectivă transdisciplinară și a formării competențelor.

This article reflects the situation of STEM/STEAM education implementation in the Romanian educational system. An analysis of STEM/STEAM is presented in terms of its degree of implementation in schools. Some praxiological aspects are highlighted in regards to the approach towards STEM/STEAM in Romania, from a transdisciplinary and a competence-enhancing perspective.

Cuvinte-cheie
educaţie, STEM/STEAM, transdisciplinaritate, promovarea educației STEM/STEAM, competențe,

education, STEM/STEAM, transdisciplinarity, promoting STEM/STEAM education, competences