Articolul precedent |
Articolul urmator |
567 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 13:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6+001.2”(498) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
SM ISO690:2012 ISPAS, Claudia-Nicoleta. Abordări STEM/STEAM în România: aspecte praxiologice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 306-310. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.314.6+001.2”(498) | ||||||
Pag. 306-310 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este reflectată starea de fapt din România privind implementarea educației STEM/STEAM în învățământ. Este prezentată o analiză a nivelului de implementare în școli a educației STEM/STEAM. Sunt evidențiate unele aspecte praxiologice privind soluționarea problemei abordărilor STEM/STEAM în România din perspectivă transdisciplinară și a formării competențelor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, STEM/STEAM, transdisciplinaritate, promovarea educației STEM/STEAM, competențe, education, STEM/STEAM, transdisciplinarity, promoting STEM/STEAM education, competences |
||||||
|