Articolul precedent |
Articolul urmator |
445 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 19:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54+371.314.6:001.8`)1 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1146) |
SM ISO690:2012 CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Concepția STEAM în activitățile de cercetare din sistemul educațional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 301-305. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54+371.314.6:001.8`)1 | ||||||
Pag. 301-305 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie abordarea STEAM în cadrul proiectelor de cercetare multidisciplinară, drept exemplu fiind un proiect integrat, realizat cu elevii din clasa a IX-a în cadrul disciplinelor de studiu fizică și chimie. Proiectul pledează pentru cercetarea amplă care trezește curiozitatea, provoacă gândirea independentă și stimulează învățarea bazată pe abordări curriculare integrate. |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM, chimie, învăţare prin cercetare, învățare prin proiect, STEAM, Chemistry, research learning, project learning |
||||||
|