Concepția STEAM în activitățile de cercetare din sistemul educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
445 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 19:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54+371.314.6:001.8`)1 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1146)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Concepția STEAM în activitățile de cercetare din sistemul educațional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 301-305. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Concepția STEAM în activitățile de cercetare din sistemul educațional

CZU: 37.016:54+371.314.6:001.8`)1

Pag. 301-305

Cazacioc Nadejda1, Rotari Veronica2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Articolul descrie abordarea STEAM în cadrul proiectelor de cercetare multidisciplinară, drept exemplu fiind un proiect integrat, realizat cu elevii din clasa a IX-a în cadrul disciplinelor de studiu fizică și chimie. Proiectul pledează pentru cercetarea amplă care trezește curiozitatea, provoacă gândirea independentă și stimulează învățarea bazată pe abordări curriculare integrate.

The article describes the STEAM approach in multidisciplinary research projects, as an example being an integrated project, carried out with ninth grade students in the subjects of physics and chemistry. The project advocates extensive research that arouses curiosity, encourages independent thinking and stimulates learning based on integrated curricular approaches.

Cuvinte-cheie
STEAM, chimie, învăţare prin cercetare, învățare prin proiect,

STEAM, Chemistry, research learning, project learning