Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 18:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6+001.2”(498) (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4082) |
Наука и знание в целом. Науковедение. Организация умственного труда (1405) |
![]() ISPAS, Claudia-Nicoleta. Abordări STEM/STEAM în România: aspecte praxiologice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 306-310. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.314.6+001.2”(498) | ||||||
Pag. 306-310 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este reflectată starea de fapt din România privind implementarea educației STEM/STEAM în învățământ. Este prezentată o analiză a nivelului de implementare în școli a educației STEM/STEAM. Sunt evidențiate unele aspecte praxiologice privind soluționarea problemei abordărilor STEM/STEAM în România din perspectivă transdisciplinară și a formării competențelor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, STEM/STEAM, transdisciplinaritate, promovarea educației STEM/STEAM, competențe, education, STEM/STEAM, transdisciplinarity, promoting STEM/STEAM education, competences |
||||||
|