Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
306 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 11:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.512.2:339.138 (1)
Planificarea și organizarea producției. Proiectare, construcție. Conducerea și controlul producției (57)
Probleme generale ale comerțului. Piața (819)
SM ISO690:2012
POPA, Alina. Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2021, nr. 2(142), pp. 199-202. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5095155
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți

Design of a data mining application for new client aquisition

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5095155
CZU: 658.512.2:339.138

Pag. 199-202

Popa Alina
 
Academia de Studii Economice din Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Pentru identificarea de noi clienți, companiile pot să utilizeze aplicații de Data Mining. În această lucrare se prezintă atât designul unei astfel de aplicații, cât și etapele și activitățile care trebuie efectuate. De asemenea, se oferă sugestii cu privire la algoritmii de inteligență artificială potriviți pentru fiecare pas. În cele din urmă, se menționează o suită de metrici care pot fi utilizate în evaluarea sistemului dezvoltat

In order to identify new customers, companies can use Data Mining applications. This paper presents both the design of such an application and the steps and activities to be performed. Suggestions are also given for the appropriate artificial intelligence algorithms to be used at each step. Finally, there is presented a suite of metrics that can be used in the evaluation of the developed system.

Cuvinte-cheie
inteligenţă artificială, Machine Learning, marketing, comunicare,

Artificial Intelligence, machine learning, marketing, communication