Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 11:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.512.2:339.138 (1) |
Planificarea și organizarea producției. Proiectare, construcție. Conducerea și controlul producției (57) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (819) |
SM ISO690:2012 POPA, Alina. Designul unei aplicații de data mining pentru achiziționarea noilor clienți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2021, nr. 2(142), pp. 199-202. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5095155 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(142) / 2021 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5095155 | ||||||
CZU: 658.512.2:339.138 | ||||||
Pag. 199-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru identificarea de noi clienți, companiile pot să utilizeze aplicații de Data Mining. În această lucrare se prezintă atât designul unei astfel de aplicații, cât și etapele și activitățile care trebuie efectuate. De asemenea, se oferă sugestii cu privire la algoritmii de inteligență artificială potriviți pentru fiecare pas. În cele din urmă, se menționează o suită de metrici care pot fi utilizate în evaluarea sistemului dezvoltat |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă artificială, Machine Learning, marketing, comunicare, Artificial Intelligence, machine learning, marketing, communication |
||||||
|