Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 16:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.882:373.5 (1) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 ANTIP, Crina Ramona. Metode activ-participative folosite în predarea literaturii în gimnaziu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 147-153. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.147-153 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.147-153 | ||||||
CZU: 372.882:373.5 | ||||||
Pag. 147-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Secolul XXI este caracterizat ca un secol al cunoașterii care tinde să aibă ca finalitate pregătirea elevilor pentru A FI și A DEVENI. Nu este suficient ca elevul doar să ȘTIE, ci trebuie să ȘTIE SĂ APLICE ce a învățat, să gândească, pentru a soluționa situații problematice în contexte cu totul și cu totul noi. Considerăm deci, că profesorul trebuie să fie un fel de Prometeu, care să aprindă focul imaginației în elev, interesul, să-l provoace la a gândi și să-l activizeze la oră, instrumentul pe care-l are la îndemână fiind strategiile moderne, activ-participative, ce-l determină pe elev să-și pună întrebări și să încerce să și răspundă la ele. |
||||||
Cuvinte-cheie a fi, a deveni, a ști să aplice, strategii moderne, being, becoming, know, apply, modern strategies |
||||||
|