Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
408 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 20:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.262 (50) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Programul de consiliere și formare adresat părinților „Școala părinților eficienți și ompetenți”/ PCFȘPEC. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 138-146. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.138-146 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.138-146 | ||||||
CZU: 37.018.262 | ||||||
Pag. 138-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia ca instituție socială fundamentală necesită sprijin, orientare și ghidare în scopul abilitării părinților cu unele cunoștințe, priceperi, deprinderi și competențe parentale pozitive, care ar asigura un climat autentic și armonios pentru dezvoltarea personalității copilului. Acest deziderat major este reflectat și în multe acte reglatorii și documente sectoriale naționale, care prevăd sprijinirea familiei. În acest context, coordonata experimentală a cercetării noastre s-a fundamentat pe elaborarea și desfășurarea Programului de consiliere și formare adresat părinților ”Școala părinților eficienți și competenți”/PCFȘPEC, care asigură realizarea dezideratului mai sus precizat. Chintesența, scopul, obiectivele și rezultatele programului vor fi reflectate în acest articol. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, educație parentală pozitivă/EPP, competențe parentale pozitive/Cpp, Model psihopedagogic al educației parentale pozitive/MPEPP, family, positive parental education, positive parental skills, Psychopedagogical model of positive parental education |
||||||
|