Metode activ-participative folosite în predarea literaturii în gimnaziu
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
411 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 16:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.882:373.5 (1)
Education (14334)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
ANTIP, Crina Ramona. Metode activ-participative folosite în predarea literaturii în gimnaziu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 1(23), pp. 147-153. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.147-153
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(23) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metode activ-participative folosite în predarea literaturii în gimnaziu

Active-participatory methods used in teaching literature in gymnasium

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v23i1.147-153
CZU: 372.882:373.5

Pag. 147-153

Antip Crina Ramona
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2021


Rezumat

Secolul XXI este caracterizat ca un secol al cunoașterii care tinde să aibă ca finalitate pregătirea elevilor pentru A FI și A DEVENI. Nu este suficient ca elevul doar să ȘTIE, ci trebuie să ȘTIE SĂ APLICE ce a învățat, să gândească, pentru a soluționa situații problematice în contexte cu totul și cu totul noi. Considerăm deci, că profesorul trebuie să fie un fel de Prometeu, care să aprindă focul imaginației în elev, interesul, să-l provoace la a gândi și să-l activizeze la oră, instrumentul pe care-l are la îndemână fiind strategiile moderne, activ-participative, ce-l determină pe elev să-și pună întrebări și să încerce să și răspundă la ele.

The 21st century is characterized as a century of knowledge that tends to have the purpose of preparing students for BEING and BECOMING. It is not enough for the student to just KNOW, but he must KNOW to APPLY what he has learned, to think, to solve problem situations in entirely new contexts. We consider, therefore, that the teacher must be a kind of Prometheus, which will ignite the fire of imagination in the student, the interest, to provoke him to think and to activate it at the hour, the instrument that he has at hand being the modern strategies, active-participatory, which causes the student to ask questions and try to answer them.

Cuvinte-cheie
a fi, a deveni, a ști să aplice, strategii moderne,

being, becoming, know, apply, modern strategies