Aplicarea metodelor interactive de predare, învățare și evaluare online la Chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
797 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 20:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:54+37.018.43 (1)
Educație (14334)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
MELENTIEV, Eugenia, CALMUŢCHI, Lidia, CERBUȘCA, Elena. Aplicarea metodelor interactive de predare, învățare și evaluare online la Chimie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 198-205. ISBN 978-9975-76-319-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Aplicarea metodelor interactive de predare, învățare și evaluare online la Chimie

CZU: 371.3:54+37.018.43

Pag. 198-205

Melentiev Eugenia, Calmuţchi Lidia, Cerbușca Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2021


Rezumat

În articolul de faţă este abordată practica de contemplare sistemico-modulară a cursurilor online, specifice învăţământului electronic (eLearning) pentru programele din învăţământul din Republica Moldova și de implicare a unităţilor de învăţare ca model didactic operațional în procesul de predare-învăţare-evaluare. Sunt prezentate componentele sistemico-modulare eLearning specifice disciplinelor de profil și exemple din practica didactică. Un loc aparte îl prezintă aplicarea metodelor interactive prin intermediul tehnicilor și instrumentelor eLearning, utilizând platformele Moodle, Quizziz, Testmoz, Zoom, Google Classroom ș.a. În acest context, sunt propuse un ansamblu de metode interactive abile a fi aplicate la discipline cu caracter științific în învăţământul online, funcţie de competenţele caracteristice.

This article addresses the practice of systemic-modular contemplation of online courses, specific to e-learning (eLearning) for education programs in the Republic of Moldova and the involvement of learning units as an operational teaching model in the teaching-learning-assessment process. The systemic-modular components of eLearning specific to the profile disciplines and examples from the didactic practice are presented. A special place is presented by the application of interactive methods through eLearning techniques and tools, using the platforms Moodle, Quizziz, Testmoz, Zoom, Google Classroom and others. In this context, a set of interactive methods can be proposed to be applied to scientific disciplines in online education, depending on the characteristic competencies.

Cuvinte-cheie
metode interactive, practici didactice, diagrama Wenn, studiul analitic al cazului, problematizarea, harta conceptuală, G.P.P., diagrama cauzelor și efectelor, brainstorming, grafic T, Știu / Vreau șă știu / Am învățat, SINELG, Cinquain, organizatorul grafic,

interactive methods, teaching practices, Wenn diagram, analytical case study, problematization, concept map, GPP, cause and effect diagram, brainstorming, graphic T, I know / I want to know / I learned, SINELG, Cinquain, graphic organizer