Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374:502+373.5.046.12 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 LOZINSCHI, Iulia, COROPCEANU, Eduard. Impactul activităților extrașcolare la disciplinele din aria științe ale naturii (Biologie și Chimie) asupra dezvoltării competenței antreprenoriale și spiritului de inițiativă la elevii din ciclul gimnazial. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 193-197. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 374:502+373.5.046.12 | ||||||
Pag. 193-197 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre obiectivele educației actuale pentru dezvoltarea durabilă a societății îl constituie adaptarea programelor școlare la necesitățile pieții muncii. În cadrul procesului educațional la disciplinele din aria Științe ale naturii, care au un caracter experimental (biologie, chimie) este foarte important ca elevii să fie implicați în activități extrașcolare (în afara orelor de clasă), deoarece acestea au un caracter interdisciplinar, ce asigură dezvoltarea virtuoasă a educabilului și formarea unei personalități cu capacitate de a transforma ideile în acţiune. |
||||||
Cuvinte-cheie activităţi extraşcolare, interdisciplinaritate, competență antreprenorială și spirit de inițiativă, Extracurricular activities, interdisciplinarity, entrepreneurial capacity and proactive |
||||||
|