Învățământul superior din Republica Moldova: performanțe, probleme, perspective de dezvoltare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
929 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 20:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378 (2668)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Învățământul superior din Republica Moldova: performanțe, probleme, perspective de dezvoltare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 6-15. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Învățământul superior din Republica Moldova: performanțe, probleme, perspective de dezvoltare

CZU: 378

Pag. 6-15

Andriţchi Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul abordează problematica învățământului superior din Moldova, cu performanțe, probleme și perspective de dezvoltare. Se evidențiază că învățământul superior din Moldova a înregistrat rezultate semnificative în implementarea prevederilor procesului Bologna. În același timp, se confruntă cu un șir de probleme, care ar trebui luate în vizorul conceptorilor de politici de dezvoltare a învățământului superior din Moldova.

The article addresses the issue of higher education in Moldova, with performance, issues and development perspectives. It is noted that higher education in Moldova has recorded significant results in implementing the provisions of the Bologna process. At the same time, it is facing a number of issues, which should be taken into account by Moldovan higher education policy makers.

Cuvinte-cheie
sistem de învățământ, învăţământ superior, procesul Bologna, strategie de dezvoltare,

education system, higher education, the Bologna process, development strategy