Articolul precedent |
Articolul urmator |
929 74 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 20:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378 (2668) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica. Învățământul superior din Republica Moldova: performanțe, probleme, perspective de dezvoltare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 6-15. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378 | ||||||
Pag. 6-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problematica învățământului superior din Moldova, cu performanțe, probleme și perspective de dezvoltare. Se evidențiază că învățământul superior din Moldova a înregistrat rezultate semnificative în implementarea prevederilor procesului Bologna. În același timp, se confruntă cu un șir de probleme, care ar trebui luate în vizorul conceptorilor de politici de dezvoltare a învățământului superior din Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie sistem de învățământ, învăţământ superior, procesul Bologna, strategie de dezvoltare, education system, higher education, the Bologna process, development strategy |
||||||
|