Munca didactică, stresul profesional și riscurile pentru sănătate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
759 88
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 19:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:371.12 (12)
Psihologie (3389)
Educație (14312)
SM ISO690:2012
GLAVAN, Aurelia. Munca didactică, stresul profesional și riscurile pentru sănătate. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 64-68. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Munca didactică, stresul profesional și riscurile pentru sănătate

CZU: 159.942:371.12

Pag. 64-68

Glavan Aurelia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

În acest articol ne-am propus să analizăm consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice prin intermediul unui Model integrativ stres-performanță. Cercetările demonstrează numeroase implicaţii ale stresului emoţional în etiologia diferitelor tulburări, dezechilibre mintale şi emoţionale care se răsfrâng asupra performanţelor profesionale ale cadrelor didactice.

In this article we set out to analyze the consequences of professional stress on teachers performance through an integrative stress-performance model. Research demonstrates many implications of emotional distress in the etiology of various disorders, mental and emotional imbalances that affect the professional performance of teachers.

Cuvinte-cheie
stresul ocupaţional, factori de stres, efectele stresului, model integrativ,

occupational stress, stressors, stress effects, integrative model