Articolul precedent |
Articolul urmator |
759 88 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:371.12 (12) |
Psihologie (3389) |
Educație (14312) |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia. Munca didactică, stresul profesional și riscurile pentru sănătate. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 64-68. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:371.12 | ||||||
Pag. 64-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să analizăm consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice prin intermediul unui Model integrativ stres-performanță. Cercetările demonstrează numeroase implicaţii ale stresului emoţional în etiologia diferitelor tulburări, dezechilibre mintale şi emoţionale care se răsfrâng asupra performanţelor profesionale ale cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie stresul ocupaţional, factori de stres, efectele stresului, model integrativ, occupational stress, stressors, stress effects, integrative model |
||||||
|