Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 10:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:33+37.032.5 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Economie. Științe economice (9565) |
![]() CARABET, Natalia, OLOIERU, Anastasia. Valorizarea concepțiilor economice în sistemul modern de educație. In: Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere, 30 octombrie 2020, Iași, România. Iași, România: Performantica, 2020, Vol.36, pp. 224-229. ISBN 978-606-685-744-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere Vol.36, 2020 |
||||||
Conferința "Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere" Iași, România, Romania, 30 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:33+37.032.5 | ||||||
Pag. 224-229 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the problem of exploiting economic concepts in the activity of educational institutions, state and private, in order to resist the market of educational services by ensuring the quality of education. The economic concepts described in the article demonstrate the application of marketing principles and an arsenal of actions that promote the positive image of the institution in the community. |
||||||
Cuvinte-cheie education, Quality, Economy, principles, legitimacy, Competition, success, marketing, image, brend |
||||||
|