Utilizarea laboratorului digital NeuLog la efectuarea lucrărilor de laborator la disciplina „Științe”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
572 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 18:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:502/504+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672)
Știința mediului înconjurător (2229)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel, POSTOLACHI, Igor, POSTOLACHI, Valentina. Utilizarea laboratorului digital NeuLog la efectuarea lucrărilor de laborator la disciplina „Științe”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 44-56. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.44-56
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Utilizarea laboratorului digital NeuLog la efectuarea lucrărilor de laborator la disciplina „Științe”

Use of the NeuLog digital laboratory in the performance of laboratory works in the discipline "Sciences"

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.44-56
CZU: 37.016:502/504+004

Pag. 44-56

Bocancea Viorel, Postolachi Igor, Postolachi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2020


Rezumat

Utilizarea laboratorului digital în procesul de învățământ la disciplina „Științe” contribuie la formarea competențelor digitale la elevii din clasa a V-a. În lucrare sunt prezentate cinci lucrări de laborator care pot fi realizate cu ajutorul multisenzorului digital „Panda”. Lucrările sunt elaborate pentru formarea și dezvoltarea competențelor specifice disciplinei „Științe” și îmbunătățirea modului de instruire, bazat pe învățarea prin investigare/cercetare, învățarea activă și învățarea centrată pe elev.

The use of the digital laboratory in the ”Science” domain education process, contributes at the formation of digital skills for 5th form pupils. This paper presents five laboratory works that can be performed in the "Science" discipline with the digital multi-sensor "Panda" application. The practices/works are elaborated for the formation and development of the “Sciences” discipline specific competences and for improvement of learning, based on investigation / research, active learning and pupil-centered learning

Cuvinte-cheie
ştiinţe, lucrări de laborator, multisenzor digital „Panda”,

sciences, laboratory works, digital multisensor ”Panda”