Articolul precedent |
Articolul urmator |
419 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:08 |
SM ISO690:2012 RACU, Sergiu, RUSNAC, Virginia. Reformarea mediului academic în vederea implementării principiilor incluziunii educaţionale. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 22-30. ISBN 978-9975-51-998-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018 | ||||||
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi" 1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul educaţiei incluzive este susţinut de o serie de documente cu caracter internaţional: DUDO (1948); CDC (1989); Conferinţa Mondială Educaţie pentru Toţi (1990) – Thailanda; UNESCO – Declaraţia de la Salamanca (1994); Reguli Standard (1993); Carta de UE (2000) cu privire la Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi (2006). Studiul respectiv face parte dintr-o amplă lucrare de cercetare destinată relevării unor aspecte ale incluziunii educaţionale şi sociale a persoanelor cu CES. Scopul principal al investigaţiei este de a examina respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi la educaţie, conform Convenţiei ONU cu privire la drepturile persoanelor cu dizabilităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie dizabilităţi, bariere sociale, accesibilitate, dimensiunile istorice şi epistemologice, istoriografia universală, educație incluzivă, universitate accesibilă, câmpul educaţional european. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Racu, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Rusnac, V.F.</creatorName> <affiliation>Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Reformarea mediului academic în vederea implementării principiilor incluziunii educaţionale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-51-998-4.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>dizabilităţi</subject> <subject>bariere sociale</subject> <subject>accesibilitate</subject> <subject>dimensiunile istorice şi epistemologice</subject> <subject>istoriografia universală</subject> <subject>educație incluzivă</subject> <subject>universitate accesibilă</subject> <subject>câmpul educaţional european.</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Procesul educaţiei incluzive este susţinut de o serie de documente cu caracter internaţional: DUDO (1948); CDC (1989); Conferinţa Mondială Educaţie pentru Toţi (1990) – Thailanda; UNESCO – Declaraţia de la Salamanca (1994); Reguli Standard (1993); Carta de UE (2000) cu privire la Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi (2006). Studiul respectiv face parte dintr-o amplă lucrare de cercetare destinată relevării unor aspecte ale incluziunii educaţionale şi sociale a persoanelor cu CES. Scopul principal al investigaţiei este de a examina respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi la educaţie, conform Convenţiei ONU cu privire la drepturile persoanelor cu dizabilităţi.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>