Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-25 21:32 |
SM ISO690:2012 CIUBOTARU, Natalia. Caracterul adaptat al curriculum-urilor destinate studenţilor cu dizabilităţi. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 31-35. ISBN 978-9975-51-998-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018 | ||||||
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi" 1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculum-ul adaptat la necesităţile studenţilor cu CES se exprimă prin faptul că, în afară de scopurile, obiectivele şi conţinuturile academice acestea conţin şi măsuri de reabilitare multiaspectuală a respectivului contingent de studenţi. Într-o instituţie universitară de tip incluziv trebuie să fie elaborat şi să funcţioneze un sistem complex de reabilitare a studenţilor cu CES, din care nu ar lipsi aspectele juridice, sociale, psihoemoţionale, culturale. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, cerinţe educaţionale speciale, mediul academic, reabilitare multiaspectuală, tehnologii educaţionale speciale, profesionalizare, autonomizare. |
||||||
|