Caracterul adaptat al curriculum-urilor destinate studenţilor cu dizabilităţi
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
432 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-25 21:32
SM ISO690:2012
CIUBOTARU, Natalia. Caracterul adaptat al curriculum-urilor destinate studenţilor cu dizabilităţi. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 31-35. ISBN 978-9975-51-998-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi"
1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018

Caracterul adaptat al curriculum-urilor destinate studenţilor cu dizabilităţi


Pag. 31-35

Ciubotaru Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Curriculum-ul adaptat la necesităţile studenţilor cu CES se exprimă prin faptul că, în afară de scopurile, obiectivele şi conţinuturile academice acestea conţin şi măsuri de reabilitare multiaspectuală a respectivului contingent de studenţi. Într-o instituţie universitară de tip incluziv trebuie să fie elaborat şi să funcţioneze un sistem complex de reabilitare a studenţilor cu CES, din care nu ar lipsi aspectele juridice, sociale, psihoemoţionale, culturale.

Cuvinte-cheie
curriculum, cerinţe educaţionale speciale, mediul academic, reabilitare multiaspectuală, tehnologii educaţionale speciale, profesionalizare, autonomizare.