Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:08 |
SM ISO690:2012 RACU, Sergiu, RUSNAC, Virginia. Reformarea mediului academic în vederea implementării principiilor incluziunii educaţionale. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 22-30. ISBN 978-9975-51-998-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018 | ||||||
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi" 1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul educaţiei incluzive este susţinut de o serie de documente cu caracter internaţional: DUDO (1948); CDC (1989); Conferinţa Mondială Educaţie pentru Toţi (1990) – Thailanda; UNESCO – Declaraţia de la Salamanca (1994); Reguli Standard (1993); Carta de UE (2000) cu privire la Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi (2006). Studiul respectiv face parte dintr-o amplă lucrare de cercetare destinată relevării unor aspecte ale incluziunii educaţionale şi sociale a persoanelor cu CES. Scopul principal al investigaţiei este de a examina respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi la educaţie, conform Convenţiei ONU cu privire la drepturile persoanelor cu dizabilităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie dizabilităţi, bariere sociale, accesibilitate, dimensiunile istorice şi epistemologice, istoriografia universală, educație incluzivă, universitate accesibilă, câmpul educaţional european. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-135360</cfResPublId> <cfResPublDate>2018</cfResPublDate> <cfStartPage>22</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-51-998-4.</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/135360</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Reformarea mediului academic în vederea implementării principiilor incluziunii educaţionale</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>dizabilităţi; bariere sociale; accesibilitate; dimensiunile istorice şi epistemologice; istoriografia universală; educație incluzivă; universitate accesibilă; câmpul educaţional european.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Procesul educaţiei incluzive este susţinut de o serie de documente cu caracter internaţional: DUDO (1948); CDC (1989); Conferinţa Mondială Educaţie pentru Toţi (1990) – Thailanda; UNESCO – Declaraţia de la Salamanca (1994); Reguli Standard (1993); Carta de UE (2000) cu privire la Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi (2006). Studiul respectiv face parte dintr-o amplă lucrare de cercetare destinată relevării unor aspecte ale incluziunii educaţionale şi sociale a persoanelor cu CES. Scopul principal al investigaţiei este de a examina respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilităţi la educaţie, conform Convenţiei ONU cu privire la drepturile persoanelor cu dizabilităţi.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-25006</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-10857</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-25006</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-25006-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Раку</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Сергей</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-10857</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-10857-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Rusnac</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Virginia</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>