IBN
Закрыть

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-16(134) pentru indicele czu "37.015.3+159.9"
Considerații epistemologice asupra securității personale. Delimitarea educației pentru securitate personală ca obiect epistemic
CZU : 37.015.3+159.9
Cutasevici Angela
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației
CZU : 37.015.3+159.922.7
Guţu Vladimir, Ţurcanu Carolina
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularităţile psihopedagogice de formare a capacităţilor şi a atitudinilor la elevii de vârstă şcolară mica
CZU : 37.015.3+159.922.7
Panico Vasile, Nour Alexandra
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Influența sindromului arderii profesionale asupra motivației dezvoltării profesionale
CZU : 37.015.3+159.942
Cojocari-Luchian Snejana
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Nr. 2(8) / 2018 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Axiologia emoţiilor din perspectiva rolului strategic al cercetării pedagogice în schimbarea social
CZU : 37.015.3+159.922.7
Borozan Maia, Bețivu Aurelia
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problematica dezvoltării încrederii în sine în aria culturii emoționale a viitorilor profesori
CZU : 37.015.3+159.922.7
Buzenco Valeria
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afirmarea paradigmei inteligenței emoționale italiene în România și Republica Moldova
CZU : 37.015.3+159.922.7
Androne Simona Ionela
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2017. Bălți. ISBN 978-9975-132-97-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte psihopedagogice ale profilului moral al adolescenţilor contemporani
CZU : 37.015.3+159.922.7
Radu Corina
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2. 2018. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-042-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Didactogenia, fenomenul care desfigurează învățământul
CZU : 37.015.3+159.922
Şleahtiţchi Mihail
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Copilăria, afectivitatea şi sensul evoluţiei personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Albu Gabriel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 3-4(44) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul carenţei afective la vîrsta preşcolară şi şcolară mică asupra dezvoltării personalităţii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Braslavschi Zinaida
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1-2(42) / 2007 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea funcţională a emisferelor creierului şi activitatea de învăţare
CZU : 37.015.3+159.922.7
Pulbere Veaceslav
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(28) / 2004 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arta gestionării emoţiilor-o provocare pentru învăţămîntul modern
CZU : 37.015.3+159.942
Iacob Adelina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4-5(21) / 2003 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afirmarea de sine a elevului într-un cîmp de valori
CZU : 37.015.3+159.9.8
Cerbuşca Pavel
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 4(8) / 2001 / ISSN 1810-6455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paradigma teoriilor de învăţare
CZU : 37.015.3+159.953
Şchiopu Lucia
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 2(30) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Identificarea determinanţilor psihosociali ai eşecului şcolar şi asigurarea adaptării elevilor la cerinţele şcolii
CZU : 37.015.3+159.922.7
Vicol Marta-Iuliana
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate
CZU : 37.015.3+159.922.2
Callo Tatiana, Pascari Valentina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de dezvoltare a gândirii critice prin intermediul textului literar la lecțiile de limba engleză
CZU : 37.015.3+159.955:37.037
Petriciuc Lilia
Univers Pedagogic
Nr. 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sensuri actuale ale educaţiei și dezvoltarea serviciilor de asistență psihologică
CZU : 37.015.3+159.9
Bolboceanu Aglaida
Univers Pedagogic
Nr. 4 / 2014 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stările afective ale elevilor şi securitatea psihologică
CZU : 37.015.3+159.922.7
Bolboceanu Aglaida
Univers Pedagogic
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1811-5470
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 20 of 134