Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 14:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (95) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
Психология (3516) |
![]() GUŢU, Vladimir, ŢURCANU, Carolina. Psihopedagogie: spre o nouă știință a educației. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 4-10. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | |||||||
Pag. 4-10 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
În articolul dat se încearcă fundamentarea constituirii unei discipline în structura Științelor ale Educației, numită psihopedagogie. Accentul se pune pe identificarea modalităților de stabilire a conexiunilor dintre pedagogie și psihologie și a construcției unei paradigme științifice – psihopedagogie. Sunt deduse particularitățile și funcțiile psihopedagogiei, dar și statutul psihopedagogului în instituțiile de învățământ. |
|||||||
Cuvinte-cheie psihopedagogie, psihologie, pedagogie, incluziune, învățător de sprijin, psihopedagog, funcțiile psihopedagogiei |
|||||||
|