Probleme specifice negocierii în domeniul educațional
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1574 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 21:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3 (67)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3910)
SM ISO690:2012
MAFTEUŢA, Rodica. Probleme specifice negocierii în domeniul educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 30-39. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Probleme specifice negocierii în domeniul educațional
CZU: 37.013.3

Pag. 30-39

Mafteuţa Rodica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

Majoritatea negociatorilor, chiar și experimentați, fac greșeli, astfel, odată eroarea fiind comisă, este dificil să se înainteze spre un acord. Conflictele sunt inevitabile în orice instituție sau organizație, deoarece este prezent factorul uman, iar oamenii posedă caracteristici definitorii personale, ceea ce face diferența dintre ei. Această diferență este oportună dezvoltării și competiției, deoarece diferențele dintre oameni comportă aspecte pozitive.

Most negotiators, even experienced, make mistakes, so once the error is committed, it is difficult to come forward for an agreement. Conflicts are inevitable in any institution or organization, because the human factor is present, and people have personal defining features that make the difference between them. This difference is appropriate to development and competition, so the differences between people reflect positive aspects.

Cuvinte-cheie
negociere, negociere educaţională, comunicare, conflict educaţional,

manager