Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1574 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 21:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3910) |
SM ISO690:2012 MAFTEUŢA, Rodica. Probleme specifice negocierii în domeniul educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 30-39. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013.3 | |||||||
Pag. 30-39 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Majoritatea negociatorilor, chiar și experimentați, fac greșeli, astfel, odată eroarea fiind comisă, este dificil să se înainteze spre un acord. Conflictele sunt inevitabile în orice instituție sau organizație, deoarece este prezent factorul uman, iar oamenii posedă caracteristici definitorii personale, ceea ce face diferența dintre ei. Această diferență este oportună dezvoltării și competiției, deoarece diferențele dintre oameni comportă aspecte pozitive. |
|||||||
Cuvinte-cheie negociere, negociere educaţională, comunicare, conflict educaţional, manager |
|||||||
|