Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-28 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.3 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1864) |
![]() POSTOLACHI, Eugenia, SILISTRARU, Nicolae. Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 134-138. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | |||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3:371.3 | |||||
Pag. 134-138 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
În activitatea noastra nu trebuie sa uităm ca: „Niciodată nu este prea devreme pentru a dărui acest sentiment moral-estetic prin redarea peisajului; activitatea creatoare nu ar trebui să fie îngradită de nici un fel de restricţii, limitări, critici”, remarcă V. Lowenfeld. |
|||||
Cuvinte-cheie preşcolar, educaţie estetică, educaţie morală, educație plastică, peisaj, sentimente, evoluţie, preschool, aesthetic education, moral education, art education, landscape, feelings, evolution |
|||||
|