Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
713 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-28 15:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:371.3 (6)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078)
SM ISO690:2012
POSTOLACHI, Eugenia, SILISTRARU, Nicolae. Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 134-138. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului

CZU: 373.3:371.3

Pag. 134-138

Postolachi Eugenia, Silistraru Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

 În activitatea noastra nu trebuie sa uităm ca: „Niciodată nu este prea devreme pentru a dărui acest sentiment moral-estetic prin redarea peisajului; activitatea creatoare nu ar trebui să fie îngradită de nici un fel de restricţii, limitări, critici”, remarcă V. Lowenfeld.

In our work we must not forget that: „ It is never too early to give this moral-aesthetic sense by playing landscape; creative work should not be hindered by any restrictions, limitations, criticism, " notes V. Lowenfeld.

Cuvinte-cheie
preşcolar, educaţie estetică, educaţie morală, educație plastică, peisaj, sentimente, evoluţie,

preschool, aesthetic education, moral education, art education, landscape, feelings, evolution

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Postolachi, E.</dc:creator>
<dc:creator>Silistraru, N.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&nbsp;&Icirc;n activitatea noastra nu trebuie sa uităm ca: &bdquo;Niciodată nu este prea devreme pentru a dărui acest sentiment moral-estetic prin redarea peisajului; activitatea creatoare nu ar trebui să fie &icirc;ngradită de nici un fel de restricţii, limitări, critici&rdquo;, remarcă V. Lowenfeld.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>In our work we must not forget that: &bdquo; It is never too early to give this moral-aesthetic sense by playing landscape; creative work should not be hindered by any restrictions, limitations, criticism, &quot; notes V. Lowenfeld.</p></dc:description>
<dc:source>Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă () 134-138</dc:source>
<dc:subject>preşcolar</dc:subject>
<dc:subject>educaţie estetică</dc:subject>
<dc:subject>educaţie morală</dc:subject>
<dc:subject>educație plastică</dc:subject>
<dc:subject>peisaj</dc:subject>
<dc:subject>sentimente</dc:subject>
<dc:subject>evoluţie</dc:subject>
<dc:subject>preschool</dc:subject>
<dc:subject>aesthetic education</dc:subject>
<dc:subject>moral education</dc:subject>
<dc:subject>art education</dc:subject>
<dc:subject>landscape</dc:subject>
<dc:subject>feelings</dc:subject>
<dc:subject>evolution</dc:subject>
<dc:title>Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>