Articolul precedent |
Articolul urmator |
713 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-28 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.3 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078) |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Eugenia, SILISTRARU, Nicolae. Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 134-138. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:371.3 | ||||||
Pag. 134-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În activitatea noastra nu trebuie sa uităm ca: „Niciodată nu este prea devreme pentru a dărui acest sentiment moral-estetic prin redarea peisajului; activitatea creatoare nu ar trebui să fie îngradită de nici un fel de restricţii, limitări, critici”, remarcă V. Lowenfeld. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolar, educaţie estetică, educaţie morală, educație plastică, peisaj, sentimente, evoluţie, preschool, aesthetic education, moral education, art education, landscape, feelings, evolution |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Postolachi, E.</dc:creator> <dc:creator>Silistraru, N.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p> În activitatea noastra nu trebuie sa uităm ca: „Niciodată nu este prea devreme pentru a dărui acest sentiment moral-estetic prin redarea peisajului; activitatea creatoare nu ar trebui să fie îngradită de nici un fel de restricţii, limitări, critici”, remarcă V. Lowenfeld.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In our work we must not forget that: „ It is never too early to give this moral-aesthetic sense by playing landscape; creative work should not be hindered by any restrictions, limitations, criticism, " notes V. Lowenfeld.</p></dc:description> <dc:source>Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă () 134-138</dc:source> <dc:subject>preşcolar</dc:subject> <dc:subject>educaţie estetică</dc:subject> <dc:subject>educaţie morală</dc:subject> <dc:subject>educație plastică</dc:subject> <dc:subject>peisaj</dc:subject> <dc:subject>sentimente</dc:subject> <dc:subject>evoluţie</dc:subject> <dc:subject>preschool</dc:subject> <dc:subject>aesthetic education</dc:subject> <dc:subject>moral education</dc:subject> <dc:subject>art education</dc:subject> <dc:subject>landscape</dc:subject> <dc:subject>feelings</dc:subject> <dc:subject>evolution</dc:subject> <dc:title>Evoluția sentimentelor moral-estetice a copiilor de 6-7 ani prin redarea peisajului</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>