Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
777 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 00:10
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, VELEANOVICI, Armand-Cătălin. Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 182-187. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy


Pag. 182-187

Olărescu Valentina1, Veleanovici Armand-Cătălin23
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Cabinet Individual de Psihologie - dr. Armand Veleanovici,
3 Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului DGASPC Sector 2, București
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

The most used types of neuropsychological assessment are – basic assessment of neuropsychological child status: extended or selective. Examination/ evaluation performed neuropsychological deficits fine detection; allow identification and assessment of cortical dysfunction; ensure traceability development long-term development to identify the dynamics of these disorders; allows differentiation between normal development/ atypical small preschool and school population.  

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Olărescu, V.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Veleanovici, A.</creatorName>
<affiliation>Cabinet Individual de Psihologie - dr. Armand Veleanovici, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utiliz&acirc;nd bateria nepsy</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2014</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'> 978-9975-48-068-0</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2014</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The most used types of neuropsychological assessment are &ndash; basic assessment of neuropsychological child status: extended or selective. Examination/ evaluation performed neuropsychological deficits fine detection; allow identification and assessment of cortical dysfunction; ensure traceability development long-term development to identify the dynamics of these disorders; allows differentiation between normal development/ atypical small preschool and school population. &nbsp;</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>