Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
775 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 00:10
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, VELEANOVICI, Armand-Cătălin. Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 182-187. ISBN 978-9975-48-068-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 2-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy


Pag. 182-187

Olărescu Valentina1, Veleanovici Armand-Cătălin23
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Cabinet Individual de Psihologie - dr. Armand Veleanovici,
3 Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului DGASPC Sector 2, București
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

The most used types of neuropsychological assessment are – basic assessment of neuropsychological child status: extended or selective. Examination/ evaluation performed neuropsychological deficits fine detection; allow identification and assessment of cortical dysfunction; ensure traceability development long-term development to identify the dynamics of these disorders; allows differentiation between normal development/ atypical small preschool and school population.  

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Olărescu, V.</dc:creator>
<dc:creator>Veleanovici, A.</dc:creator>
<dc:date>2014</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>The most used types of neuropsychological assessment are &ndash; basic assessment of neuropsychological child status: extended or selective. Examination/ evaluation performed neuropsychological deficits fine detection; allow identification and assessment of cortical dysfunction; ensure traceability development long-term development to identify the dynamics of these disorders; allows differentiation between normal development/ atypical small preschool and school population. &nbsp;</p></dc:description>
<dc:source>Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne  (Partea 2-a. ) 182-187</dc:source>
<dc:title>Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utiliz&acirc;nd bateria nepsy</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>