Adolescentul și consilierea psihopedagogică a acestuia în instituția de învățământ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1248 96
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 19:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
MICLEUŞANU, Zinaida. Adolescentul și consilierea psihopedagogică a acestuia în instituția de învățământ. In: Vector European, 2019, nr. 3, pp. 148-153. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Adolescentul și consilierea psihopedagogică a acestuia în instituția de învățământ

The teen and the psychopedagogical advice of this in the education institute

CZU: 37.015.3

Pag. 148-153

Micleuşanu Zinaida
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 ianuarie 2020


Rezumat

Vârsta adolescenţei constituie una dintre cele mai fascinante şi mai complexe tranziţii din decursul unei vieţi. Adolescenţa este o perioadă cu multe probleme de adaptare la realitate, criza de identitate, nonconformismul şi într-o anumită măsură, teribilismul adolescenţilor, constituie probleme de care comunitatea trebuie să ţină cont dacă doreşte să funcţioneze adecvat. Problemele adolescenţilor sunt şi problemele familiei, chiar a întregii comunităţi în care aceştia trăiesc. Luând în considerație complexitatea problemelor cu care se confruntă adolescenții și familiile acestora, consilierea psihopedagogică a acestora devine indispensabilă. Consilierea adolescenţilor, în primul rând, are ca scop pregătirea adolescentului pentru integrarea optimă în viaţa socială și în profesie.

Family education and the training of younger generations, through family counseling within the school, are valuable and become an indispensable necessity in the process of strengthening and harmonizing family relationships. Thus, the school has a new function, the remediation and support of the family, the realization of effective family education, adjustment to the problems and demands of the social integration of the young generation. This objective aims at supporting and counseling not only the student but also the family within the educational institution. Collaboration of educational agents through the counseling of the pupil and his / her family is a current priority aimed at making the best possible use of the family to optimize the child's education and to strengthen family relationships. Children's education includes not only their training, but also their counseling to learn effectively and sustainably, thus providing conditions conducive to the harmonious formation and development of personality.

Cuvinte-cheie
familie, adolescenta, educaţie familială, consiliere, educația copiilor,

family, adolescence, family education, counseling, children's education