Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-12 11:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07 (204) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
SM ISO690:2012 MANEA, Nela. Importanta managementului timpului in activitatea de conducere a institutiilor de invatamant. In: Vector European, 2019, nr. 3, pp. 145-147. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07 | ||||||
Pag. 145-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Printre revoluţiile care au avut loc în secolul al XX-lea, una dintre cele mai importante a fost revoluţia managerială. Anume în această perioadă managementul s-a constituit ca un domeniu separat, dezvoltându-se intens şi în prezent. Actualmente, în toate ţările dezvoltate se acordă o atenţie sporită pregătirii managerilor profesionişti, deoarece „sarcina conducătorului este aceea de a fi din ce în ce mai eficient”. Necesitatea profesionalizării activităţii manageriale în domeniul învăţământului a fost conştientizată în Occident prin anii 60-70 ai secolului al XX-lea [1]. |
||||||
Cuvinte-cheie manager, învăţământ, activitate, manager, education, activity |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Manea, N.</creatorName> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Importanta managementului timpului in activitatea de conducere a institutiilor de invatamant</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>2345-1106</relatedIdentifier> <subjects> <subject>manager</subject> <subject>învăţământ</subject> <subject>activitate</subject> <subject>manager</subject> <subject>education</subject> <subject>activity</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.07</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-12-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Printre revoluţiile care au avut loc în secolul al XX-lea, una dintre cele mai importante a fost revoluţia managerială. Anume în această perioadă managementul s-a constituit ca un domeniu separat, dezvoltându-se intens şi în prezent. Actualmente, în toate ţările dezvoltate se acordă o atenţie sporită pregătirii managerilor profesionişti, deoarece „sarcina conducătorului este aceea de a fi din ce în ce mai eficient”. Necesitatea profesionalizării activităţii manageriale în domeniul învăţământului a fost conştientizată în Occident prin anii 60-70 ai secolului al XX-lea [1].</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Among the revolutions that took place in the twentieth century, one of the most important was the managerial revolution. It is during this period that management was established as a separate domain, developing intensely and at present. Currently, in all developed countries, more attention is paid to the training of professional managers, because "the task of the manager is to be more and more efficient". The necessity of professionalizing the managerial activity in the field of education was realized in the West during the 60-70 years of the twentieth century.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>