Articolul precedent |
Articolul urmator |
518 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-05 21:02 |
SM ISO690:2012 BABII, Vladimir. Educaţia muzical-artistică a elevilor: o vedere praxiologică. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 141-144. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 141-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează problema eficienţei din perspectiva esenţei educaţionale a muzicii. În această ordine de idei, am efectuat implicaţii în sensul procesului influenţei artistice asupra elevului. Ne-am propus să reorientăm gîndirea teoretică şi metodologică cu referinţă la factorii eficienţei procesului didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţia muzical-artistică, eficienţă, praxiologie, principiul centrării valorice, creativitate, introdeschidere artistică, musical-artistic education, efficiency, praxiology, value-centred principle, creativity, artistic introopening |
||||||
|