Educaţia muzical-artistică a elevilor: o vedere praxiologică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
518 16
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-05 21:02
SM ISO690:2012
BABII, Vladimir. Educaţia muzical-artistică a elevilor: o vedere praxiologică. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 141-144. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Educaţia muzical-artistică a elevilor: o vedere praxiologică


Pag. 141-144

Babii Vladimir
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

 Acest articol abordează problema eficienţei din perspectiva esenţei educaţionale a muzicii. În această ordine de idei, am efectuat implicaţii în sensul procesului influenţei artistice asupra elevului. Ne-am propus să reorientăm gîndirea teoretică şi metodologică cu referinţă la factorii eficienţei procesului didactic.  

This article treats the efficiency problem from the point of view of the educational essence of music. It provides examples to demonstrate the artistic influence on pupils. The author aims at reorienting theoretical and methodological thinking regarding the factors of didactic process efficiency.  

Cuvinte-cheie
educaţia muzical-artistică, eficienţă, praxiologie, principiul centrării valorice, creativitate, introdeschidere artistică,

musical-artistic education, efficiency, praxiology, value-centred principle, creativity, artistic introopening