Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 00:24 |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 14-20. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 14-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este axat pe una dintre problemele controversate ale educaţiei – competenţele. Problema este abordată prin perspectiva educaţiei centrate pe competenţe, pe competenţele-cheie, managementul teleologic al educaţiei şi formularea unor criterii de clasificare a competenţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt, competence, teleological management, educational objectives, learning, learning activities, group work, learning system, assessment criteria |
||||||
|