Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
602 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-10 00:24
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 14-20. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt


Pag. 14-20

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2020


Rezumat

 Articolul este axat pe una dintre problemele controversate ale educaţiei – competenţele. Problema este abordată prin perspectiva educaţiei centrate pe competenţe, pe competenţele-cheie, managementul teleologic al educaţiei şi formularea unor criterii de clasificare a competenţelor.  

This article focuses on one of the controversial problems of education - competences. The problem is approached from the perspective of an education centered on competences, key-competences, teleological management of education, and formulating some criteria of classifying competences

Cuvinte-cheie
Abordarea teleologică a competenţelor în sistemul de învăţămînt,

competence, teleological management, educational objectives, learning, learning activities, group work, learning system, assessment criteria