Coeziunea socială: demers educațional din perspectiva educției formale, nonformale și informale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
751 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 23:31
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Coeziunea socială: demers educațional din perspectiva educției formale, nonformale și informale. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.2, pp. 69-73. ISBN 978-9975-76-273-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.2, 2019
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019

Coeziunea socială: demers educațional din perspectiva educției formale, nonformale și informale


Pag. 69-73

Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Variabilele ce alcătuiesc, prin liant semantic, obiectul de analiză al acestui articol: coeziune socială, demers educațional, cele trei forme ale educației: formală, nonformală și informală, apriori  sunt structuri coezive, compuse din  elemente ce  tind spre legături strânse de ordin interior (DEX). Perspectiva de analiză a articolului, nu este una de aprofundare, dar de stabilire a conexiunilor atitudinale și funcționale între formele educației, ca demers social coerent,  pentru  formarea ”unei societăţi bazată pe conexiuni şi relaţii între unităţi sociale precum indivizi, grupuri, asociaţii, cât şi între unităţi teritoriale” (McCracken, 1998).

Cuvinte-cheie
coeziune socială, relaţii sociale, încredere, politică UE, educaţie