Articolul precedent |
Articolul urmator |
751 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 23:31 |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Coeziunea socială: demers educațional din perspectiva educției formale, nonformale și informale. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.2, pp. 69-73. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.2, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Variabilele ce alcătuiesc, prin liant semantic, obiectul de analiză al acestui articol: coeziune socială, demers educațional, cele trei forme ale educației: formală, nonformală și informală, apriori sunt structuri coezive, compuse din elemente ce tind spre legături strânse de ordin interior (DEX). Perspectiva de analiză a articolului, nu este una de aprofundare, dar de stabilire a conexiunilor atitudinale și funcționale între formele educației, ca demers social coerent, pentru formarea ”unei societăţi bazată pe conexiuni şi relaţii între unităţi sociale precum indivizi, grupuri, asociaţii, cât şi între unităţi teritoriale” (McCracken, 1998). |
||||||
Cuvinte-cheie coeziune socială, relaţii sociale, încredere, politică UE, educaţie |
||||||
|