Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 19:09 |
SM ISO690:2012 PANIŞ, Aliona. Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 273-277. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 273-277 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Talking about professional development of a teacher in the context of constructivism, we understand the directing activity to his needs, putting in the first place the dimensions what will assure the quality, the efficiency of competences. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Paniş, A.I.</dc:creator> <dc:date>2011</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Talking about professional development of a teacher in the context of constructivism, we understand the directing activity to his needs, putting in the first place the dimensions what will assure the quality, the efficiency of competences. </p></dc:description> <dc:source>Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării () 273-277</dc:source> <dc:title>Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>