Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
637 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:09
SM ISO690:2012
PANIŞ, Aliona. Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 273-277. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Filosofia constructivistă în profesionalizarea cadrului didactic


Pag. 273-277

Paniş Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Talking about professional development of a teacher in the context of constructivism, we understand the directing activity to his needs, putting in the first place the dimensions what will assure the quality, the efficiency of competences.    

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Paniş, A.I.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Filosofia constructivistă &icirc;n profesionalizarea cadrului didactic</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2011</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-56-010-8</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2011</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Talking about professional development of a teacher in the context of constructivism, we understand the directing activity to his needs, putting in the first place the dimensions what will assure the quality, the efficiency of competences. &nbsp; &nbsp;</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>