Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
730 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 17:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (485) |
Organizarea instruirii (536) |
SM ISO690:2012 MIRON, Angela. Dezvoltarea competenţei de comunicare orală la elevii din treapta gimnazială prin stimularea motivaţiei învăţării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 85-87. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.352105 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.352105 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 85-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea stă la baza umanizării, a creşterii psihologice, intelectuale şi culturale a oamenilor. Ea asigură transmiterea informaţiilor din generaţie în generaţie, oferind, în acelaşi timp, cea mai eficientă influenţă educaţională. Pentru ca elevul modern să corespundă şi să se potrivească timpurilor moderne, el trebuie să fie ghidat şi învăţat să observe lumea din jurul său, să o descopere pas cu pas, să pună întrebări, să ia decizii, să construiască relaţii de încredere, să se integreze în societate în mod armonios etc. În acest context, dezvoltarea competenţei de comunicare este condiţia sine qua non pentru a transforma elevul într-un cetăţean activ, deoarece dezvoltarea abilităţilor de comunicare este una dintre cheile succesului în viaţă. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, competenţă, succes, communication, competence, success |
||||||
|