Redactarea compoziţiilor şcolare ca oportunitate de formare a competenţelor de comunicare scrisă la elevi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
684 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 21:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:811 (16)
Organizarea instruirii (528)
Limbi (3195)
SM ISO690:2012
FLOREA, Margareta. Redactarea compoziţiilor şcolare ca oportunitate de formare a competenţelor de comunicare scrisă la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 81-85. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525937
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455

Redactarea compoziţiilor şcolare ca oportunitate de formare a competenţelor de comunicare scrisă la elevi

Writing School Compositions: an Opportunity to Develop Students’ Written Communication Skills

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525937
CZU: 37.091:811

Pag. 81-85

Florea Margareta
 
Liceul Teoretic „M. Sadoveanu“, or. Călăraşi
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2019


Rezumat

Procesul elaborării compoziţiilor şcolare este unul îndelungat, anevoios, necesar elevilor, care trebuie învăţat. Acest deziderat îl realizează pedagogii, inclusiv cei de limba şi literatura română, documentându-se din sursele metodologice, selectând strategiile didactice necesare, pentru a le forma elevilor competenţe generale şi specifice. De un real folos le vor fi profesorilor de română ideile din diverse surse bibliografice, în vederea realizării unor exerciţii de scriere, precum şi exemplele de compoziţii şcolare propuse elevilor de către autoare, din practica pedagogică.

The writing of school compositions is long and difficult, but necessary for students, and it has to be learned. The teachers, including Romanian Language and Literature teachers, achieve this aim by documenting themselves on didactic methodology and selecting the necessary didactic strategies in order to form the students’ general and specific competences. We hope that the article will prove to be of real benefit to fellow Romanian Language and Literature teachers, as it disseminates ideas from various sources concerning the organization of writing exercises. Examples of school composition topics set by the author are also provided.

Cuvinte-cheie
etape ale scrierii, compoziţii şcolare, strategii didactice, competențe,

stages of writing, school compositions, didactic strategies, competences