Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
760 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-30 20:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811 (18) |
Organizarea instruirii (561) |
Limbi (3302) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Margareta. Redactarea compoziţiilor şcolare ca oportunitate de formare a competenţelor de comunicare scrisă la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 81-85. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525937 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525937 | ||||||
CZU: 37.091:811 | ||||||
Pag. 81-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul elaborării compoziţiilor şcolare este unul îndelungat, anevoios, necesar elevilor, care trebuie învăţat. Acest deziderat îl realizează pedagogii, inclusiv cei de limba şi literatura română, documentându-se din sursele metodologice, selectând strategiile didactice necesare, pentru a le forma elevilor competenţe generale şi specifice. De un real folos le vor fi profesorilor de română ideile din diverse surse bibliografice, în vederea realizării unor exerciţii de scriere, precum şi exemplele de compoziţii şcolare propuse elevilor de către autoare, din practica pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie etape ale scrierii, compoziţii şcolare, strategii didactice, competențe, stages of writing, school compositions, didactic strategies, competences |
||||||
|